Η διαφήμιση στην ιδιωτική τηλεόραση έχει υποχωρήσει κατά 10% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009,και εκτιμάται ότι στο τέλος του έτους οι απώλειες θα φτάσουν το 25%!
Ο κάθε ένας μπορεί να καταλάβει ότι με την συμπύκνωση της διαφημιστικής πίτας,μόνο 4 τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις.Η τηλεόραση οδεύει προς την...καταστροφή της!
Ακόμα μεγαλύτερες απώλειες έχει ο έντυπος τύπος που αγγίζει το 35%,ενώ οι απώλειες στους ανθρώπους που εργάζονται αναμένονται πολλές!
ΠΗΓΗ: "Το παρόν"
Κυριακή 23 Μαΐου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου